DarLOT rusza z potężną kampanią. To będzie walka o turystów. Szczegóły!

Tomasz Turczyn
Tomasz Turczyn
MAT DARLOT
#WybierzSercePolskiegoWybrzeża, pod takim hasłem już za kilka dni, 1 czerwca, ruszy nasza kampania promocyjna, której nadrzędnym celem będzie zachęcenie polskich turystów do bezpiecznego wypoczynku w naszym regionie, w Sercu Polskiego Wybrzeża. Organizuje ją Darłowska Lokalna Organizacja Turystyczna.

Kampania składa się z 4 części, a każda z nich jest w innej formie.

Największa z nich to kampania outdoorowa (billboardowa).

W jej ramach aż 50! billboardów o powierzchni 18m² stanie w największych miastach w Polsce: Miasto Stołeczne Warszawa, Kraków PL, Miasto Poznań, Wroclaw [Wroclove] oraz Miasto Lublin.
Nasze zaproszenie widoczne będzie na wielu alejach wjazdowych, a także w centrach miast np. nieopodal Wawelu w Krakowie. Szacuje się, wg oficjalnych metryczek każdego z nośników, że zobaczy je około 700 000 osób.

Częścią kampanii jest także przygotowanie 6 filmów pokazujących nasz region w różny sposób.
W trzech filmach pokażemy go w aspekcie turystyki zdrowotno – uzdrowiskowej, wodno – aktywnej oraz kulturowej. W filmach wykorzystany zostanie również nasz bohater „Kotek Darlotek”, jako element kierowany dla dzieci i rodzin.
Filmy będą połączone z blogiem dziennikarskim Wiking i Wilkołak w podróży.

Kolejne filmy poświęcone zostaną szlakom rowerowym (część Velo Baltica – Eurovelo 10 oraz szlaki rowerowe lokalne), a ostatni - najważniejszym elementom przyrodniczym Powiatu Sławieńskiego. Przygotowane materiały zostaną opublikowane na kanałach Polska Press w wybranych województwach: śląskie, dolnośląskie, kujawsko-pomorskie .

Kampania to także wielonakładowe publikacje w mediach (papierowe, elektroniczne lub połączone) w Wiadomości Turystyczne oraz w wydaniu specjalnym Wakacje 2020 kierowanym do prenumeratorów 19 gazet regionalnych min. Głos Szczeciński, Koszaliński, Dziennik Bałtycki, Gazeta Pomorska, Gazeta Współczesna, Echo, Kurier, Nowiny, Gazeta Krakowska, Dziennik Zachodni, Gazeta Wrocławska, Gazeta Lubuska, Głos Wielkopolski, Gazeta Pomorska oraz duży materiał w wersji papierowej i elektronicznej magazynu podróżniczego Świat Podróże Kultura.
Wszystkie wydawnictwa to ponad 100 000 egzemplarzy

Ważnym elementem kampanii będzie również internet i media społecznościowe. Dodatkowo kampanii towarzyszyć będzie konkurs dla mieszkańców miast, w których zlokalizowane będą billboardy. Szczegóły konkursu opublikujemy wkrótce...

Na plaży w Darłowie pojawiło się sporo majówkowiczów ZDJĘCIA...

Mniej wina w Europie

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie