Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Sławno: Radni zdjęli z porządku obrad sieć szkół [WIDEO] - Kto i jak głosował?

Tomasz Turczyn
FOT.TT
Najpierw podczas obrad połączonych komisji Rady Miejskiej w Sławnie radny Marcin Bojaryn zawnioskował o zdjęcie z porządku obrad projektu uchwały dotyczącego nowej sieci szkół w Sławnie. Ten projekt to pokłosie rządowej likwidacji gimnazjów. W Sławnie - według projektu uchwały - w 2019 roku ma być SP 1 i SP 3.

Następnie podczas sesji RM w Sławnie - 24 lutego - radni raz jeszcze zagłosowali nad zdjęciem uchwały dotyczącej sieci szkół z porządku obrad.

Na filmie poniżej zamieszczamy pierwsze głosowanie z komisji RM i drugie z sesji.

O sytuacji szkół w Sławnie piszemy w "Dzienniku Sławieńskim" z 24 lutego 2017 roku. Plus opisujemy gminę wiejską Darłowo i miasto Darłowo. Wszystko w kontekście reformy systemu edukacji rządu PiS.

Kliknij link i kup "Dziennik Sławieński" w formie pdf za 2,46 zł"

Co oznacza decyzja radnych w Sławnie? To, że będzie raz jeszcze zwołana komisja i nadzwyczajna sesja w sprawie zmian w oświacie. I musi być to szybko, bo do 31 marca muszą być nowe sieci szkół zatwierdzone przez radnych. Z tym, że termin się bardzo skraca, bo Zachodniopomorskie Kuratorium Oświaty musi mieć 21 dni na zaopiniowanie uchwały, którą zatwierdzi Rada Miejska.

Dlaczego radni zdjęli uchwałę z porządku obrad? Stwierdzili, że mieli zbyt mało czasu, aby zapoznać się z materiałami związanymi z tym, jak ma wyglądać szkolnictwo w Sławnie. Ocenili też, że warto porozmawiać w tej sprawie z nauczycielami.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Wywiad z prezesem Jagiellonii Białystok Wojciechem Pertkiewiczem

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na slawno.naszemiasto.pl Nasze Miasto