Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów
4 z 5
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet mild Hybrid 2WD 6MT Comfort -...
fot. Archiwum

TOP5. Najtańsze SUVy w segmencie C. Ceny, wersje

Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet mild Hybrid 2WD 6MT Comfort - 103 900 zł
Suzuki S-Cross jest tak naprawdę kolejną generacją modelu SX4 S-Cross, jednak japoński koncern zdecydował się na zmianę nazwy samochodu. Pod względem rozwiązań technicznych nie różni się wiele od poprzednika - bazuje na tej samej platformie podłogowej, tj. Suzuki Global C. W przeciwieństwie do modelu Across, samochód nie został zapożyczony z gamy Toyoty.
S-Cross ma identyczne wymiary (długość, szerokość, wysokość), co poprzednik. Rozstaw osi również się nie zmienił, jednak według producenta w środku jest nieco więcej miejsca. Wymiary samochodu czynią z niego jedną z mniejszych propozycji wśród crossoverów segmentu C. Pojemność bagażnika, niezmiennie, wynosi 430 litrów przy rozłożonej kanapie tylnej. Samochód zyskał inną atrapę chłodnicy w kolorze fortepianowej czerni oraz nowe, trzypunktowe reflektory LED, które prezentują się znacznie ciekawiej i przede wszystkim nowocześniej od poprzednika. Bojowego wyglądu nadają S-Crossowi także czarne, plastikowe nakładki na nadkolach, zderzakach i progach. Sporo wizualnych zmian znajdziemy także w tylnej partii nadwozia. Mowa tu m.in. o szerokich światłach ze srebrnymi kloszami połączonymi czarną listwą, a także przemodelowanym zderzaku o bardziej outdoorowym kształcie. Parę zmian zaszło także w kabinie. W górnej części konsoli środkowej zastosowano nowy, wolnostojący, 9-calowy dotykowy ekran systemu infotainment z funkcjami Android Auto i Apple CarPlay. Nowe są też centralne nawiewy. Suzuki S-Cross mierzy 4300 mm długości, 1785 mm szerokości oraz 1585 mm wysokości, zaś rozstaw osi liczy 2600 mm.
Bazowe Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet mild hybrid o mocy 129 KM i maksymalnym momencie obrotowym 235 Nm wyceniono na 103 900 zł za konfigurację Premium z napędem na przód i napędem na przód. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 9,5 s, a prędkość maksymalna to 195 km/h. Bogatsza odmiana Premium kosztuje od 108 900 zł, zaś topowa Elegance od 118 900 zł. Dopłata to napędu AWD wynosi 12 000 zł (występuje on od odmiany Premium). W jego przypadku przyspieszenie od 0 do 100 km/h trwa 10,2 s. Jest też odmiana hybrydowa z wolnossącą jednostką o pojemności 1.5 litra i silnikiem elektrycznym. Łączna moc układu wynosi 116 KM, zaś napęd trafia na przednią lub obie osie poprzez 6-stopniową zautomatyzowaną przekładnię. Bazowa odmiana hybrydowa z napędem na przód w odmianie Premium kosztuje od 124 900 zł. Bogatszy wariant Elegance wymaga 10 000 zł dopłaty. Odmiana Premium z napędem AWD kosztuje od 136 900 zł. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 12,7 s, a prędkość maksymalna to 175 km/h.

Zobacz również

Zakopane. Pożar w Dolinie Chochołowskiej. Bohaterska postawa kobiety

Zakopane. Pożar w Dolinie Chochołowskiej. Bohaterska postawa kobiety

Stal Stalowa Wola wygrywa z Sandecją [ZDJĘCIA]

Stal Stalowa Wola wygrywa z Sandecją [ZDJĘCIA]

Polecamy

Pieczona biała kiełbasa zawijana w boczku. Pomysł na Wielkanoc i nie tylko

Pieczona biała kiełbasa zawijana w boczku. Pomysł na Wielkanoc i nie tylko

Zmęczone oczy? Te ćwiczenia przyniosą ulgę i poprawią wzrok

Zmęczone oczy? Te ćwiczenia przyniosą ulgę i poprawią wzrok

Turystyczne Perły Pomorza: odkryj niezwykłe miejsca nad Bałtykiem!

Turystyczne Perły Pomorza: odkryj niezwykłe miejsca nad Bałtykiem!