Jego głównym celem było wykorzystanie potencjału twórczego młodzieży do popularyzacji wiedzy przyrodniczej. Program zakładał stworzenie od projektu, poprzez wykonanie i praktyczne wykorzystanie gry dydaktycznej, poświęconej rodzimym gatunkom fauny i flory. Wszystkie działania przeprowadzone były po egzaminach gimnazjalnych na lekcji biologii w kl. III c i III d.
Efektem końcowym projektu była ogromna gra planszowa wypróbowana podczas rozgrywki pomiędzy tymi klasami. Z dużą przewagą grę wygrała kl. III d, której oprócz wiedzy dopisywało też szczęście.
W składzie zwycięskiej drużyny zagrały następujące osoby: Andżelika Mutka, Jagoda Blaszke, Natalia Kacprzak, Kinga Maziec, Anna Janczewska, Karolina Procka, Paulina Kaszewska, Oktawia Kaszewska, Mateusz Filipek, Bartosz Urbański, Daniel Zieliński i Marcin Bojko. W klasie III c w zabawie wzięli udział: Wiktoria Procjało, Szymon Wereszka, Julia Prucnel, Karol Kolibowski, Szymon Krótki, Erwin Niezawitowski, Ewa Obiała, Piotr Kaźmierczak, Patryk Jung i Michał Majcher.
echodnia.eu Świętokrzyskie tulipany
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?