Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Jak pracują urzędy w powiecie sławieńskim w cieniu koronawirusa? ZMIANY!!! - sprawdźcie

Tomasz Turczyn
Tomasz Turczyn
Urząd Miejski w Darłowie
Urząd Miejski w Darłowie TT
Jak pracują urzędy w powiecie sławieńskim? Wszystko się zmieniło po tym, jak w naszym kraju rozpoczęła się walka z koronawirusem. Sprawdźcie poniżej!

Z uwagi na zagrożenie koronawirusem, Urząd Miejski w Sławnie poleca, aby w miarę możliwości ograniczyć osobiste wizyty w ratuszu i sprawy załatwiać korzystając z internetu lub telefonicznie.

Polecamy kontaktować się w sprawach urzędowych – o ile to możliwe - na odległość, za pomocą dostępnych środków komunikacji:
- telefonu - 59 810 30 51,
- poczty elektronicznej - [email protected],
- platformy e-puap itp.

Interesanci przyjmowani są tylko w sprawach pilnych od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 12:00. Zwracamy się z prośbą aby petenci, nie chodzili po biurach urzędu a swoje podania i wnioski zostawiali wyłącznie w punkcie podawczym. W punkcie podawczym dostępny jest płyn do dezynfekcji rąk oraz rękawiczki ochronne.

W trosce o Państwa zdrowie i bezpieczeństwo Zarządzeniem Wojewody Zachodniopomorskiego z dnia 11.03.2020 zawieszamy działalność kina oraz wszystkich zajęć i wydarzeń odbywających się w Sławieńskim Domu Kultury od 12.03. (czwartek) do odwołania. O ewentualnych zmianach będziemy Państwa informować. Wszelkie sprawy związane z przełożeniem terminów wydarzeń lub ewentualnym zwrotem zakupionych biletów do kina będziemy weryfikować po odwołaniu zawieszenia działalności. Wszystkie filmy zaplanowane w repertuarze oraz Kino Oscarowe odbędą się w innym terminie.

Działalność obiektów zawiesza również Ośrodek Sportu i Rekreacji w Sławnie, tj. hali widowiskowo-sportowej przy ul. Sempołowskiej 3c, hali sportowej przy ul. Plac Sportowy 1, sali sportowej przy ul. Plac Sportowy 1, kompleksu ORLIK przy ul. Kossaka, stadionu miejskiego przy ul. Plac Sportowy 1 od 12.03. (czwartek) do odwołania. O ewentualnych zmianach będziemy Państwa informować. Wszystkie zaplanowane imprezy odbędą się w innym terminie.

W związku z podjęciem zdecydowanych kroków mających na celu zatrzymanie szerzenia się koronawirusa SARS-COV-2 sztab kryzysowy z udziałem ministra kultury i dziedzictwa narodowego zdecydował o czasowym zamknięciu od 12 marca 2020 r. instytucji kultury (w tym bibliotek publicznych), filharmonii, oper, teatrów, muzeów, kin, placówek szkolnictwa artystycznego oraz szkół i uczelni wyższych. Także Biblioteka Publiczna w Sławnie została zamknięta do odwołania.

Jednocześnie rekomendujemy unikanie uścisków dłoni na przywitanie i apelujemy o restrykcyjne przestrzeganie higieny osobistej. Pamiętajmy o częstym myciu rąk wodą z mydłem i unikajmy dotykania oczu, nosa i ust. Kiedy kaszlemy lub kichamy, zawsze zakrywajmy usta i nos zgiętym łokciem lub chusteczką. Zachowajmy bezpieczną odległość od osoby, która kaszle, kicha lub ma gorączkę. Więcej informacji na temat koronawirusa znajdziesz na stronie https://www.gov.pl/web/koronawirus

Urząd Gminy Sławno

W związku z faktem, że skupiska ludzi to środowisko sprzyjające rozprzestrzenianiu się przenoszonego drogą kropelkową koronawirusa COVID-19 ogranicza się osobiste wizyty w Urzędzie Gminy Sławno.
Od dnia 16 marca 2020 r. (poniedziałek) do odwołania:

KASA URZĘDU i GOPS oraz Punkt Konsultacyjny Programu CZYSTE POWIETRZE i Punkt Informacyjno-Konsultacyjny GKRPA w GOPS (prawnik, terapeuta) będą nieczynne. Interesanci będą przyjmowani wyłącznie w sprawach pilnych w tymczasowym punkcie obsługi w URZĘDZIE GMINY SŁAWNO od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 12:00, korespondencja urzędowa dostarczana będzie wyłącznie pocztą.

APELUJEMY, by załatwiać wszelkie sprawy na odległość
- za pomocą dostępnych środków komunikacji (telefon, internet).

SEKRETARIAT URZĘDU GMINY SŁAWNO

tel. 59 810-75-26; 59 810-67-10

fax: 59 810-67-00

e-mail: [email protected]

skrzynka ePUAP: /gminaslawno/skrytka

URZĄD STANU CYWILNEGO

tel. 59 810-00-20; 59 810-00-21

DOWODY OSOBISTE, MELDUNKI, EWIDENCJA LUDNOŚCI

tel. 59 810-67-15

ODPADY KOMUNALNE

tel. 59 810-67-04

PODATKI

tel. 59 810-67-13

CMENTARZE i OCHRONA ŚRODOWISKA

tel. 59 810-67-03

MIENIE KOMUNALNE

tel. 59 810-67-01

Urząd Gminy Postomino

W trosce o bezpieczeństwo i zdrowie mieszkańców Gminy Postomino oraz pracowników urzędu w związku z zapobieganiem rozprzestrzeniania się choroby zakaźnej „COVID-19” wywołanej wirusem SARS-CoV-2 Wójt Gminy Postomino informuje, że z dniem 16 marca 2020 roku Urząd Gminy oraz Ośrodek Pomocy Społecznej w Postominie będzie zamknięty dla interesantów.

Obsługa w Urzędzie Stanu Cywilnego będzie prowadzona w szczególnie pilnych przypadkach, kontakt telefoniczny 59 846 44 40; 609 329 545. Korespondencja urzędowa będzie dostarczana wyłącznie pocztą tradycyjną. Brak jest możliwości dokonywania płatności za pomocą terminala płatniczego, dlatego wszelkie wpłaty prosimy dokonywać bezpośrednio na konto:Bank Spółdzielczy w Ustce nr: 34 9315 0004 0021 2012 2000 0010.

Urząd od wskazanego powyżej terminu pracował będzie w systemie zamkniętym, na bieżąco realizując powierzone zadania. Wnioski w interesujących Państwa sprawach prosimy składać z wykorzystaniem środków komunikacji: internet, e-PUAP http://epuap.gov.pl/ (wymagany podpis elektroniczny lub profil zaufany) adres skrytki: /postomino/skrytka

Pracownicy Urzędu dostępni są dla Państwa pod numerami telefonów:

Wójt Gminy -Janusz Bojkowski - tel.: 59 846 44 77 -e-mail: [email protected]

Zastępca Wójta - Aleksandra Kurek - tel.: 59 846 44 77 -e-mail: [email protected]

Sekretarz - Marzanna Kołodziej, tel.: 59 846 44 36, e-mail: [email protected]

Skarbnik - Dorota Bałukonis - tel.: 59 846 44 52 -e-mail: [email protected]

Biuro Obsługi Interesanta - Monika Domżałowicz -tel.: 59 810 85 17, faks: 59 810 85 84, e-mail: [email protected]

Sekretariat - Iwona Szczot - tel.: 59 846 44 77 - e-mail: [email protected]

Biuro Obsługi Rady Gminy - Dorota Sieradzka - tel.: 59 846 44 43 -e-mail: [email protected]

Starszy informatyk - Jarosław Modliszewski -tel.: 59 846 44 41 - e-mail: [email protected]

Promocja i współpraca Szept Postomino - Ewelina Ciróg - tel.: 59 846 44 35 - e-mail: [email protected] -e-mail: [email protected]

Finanse i księgowość -Małgorzata Rybicka -tel.: 59 846 44 53 -e-mail: [email protected]

Finanse i księgowość -Renata Berlińska- Rudnik - tel.: 59 846 44 53 - e-mail: [email protected]

Podatki i opłaty lokalne - Helena Główka -tel.: 59 846 44 54 -e-mail: [email protected]

Księgowość podatkowa -Bożena Ugorska -tel.: 59 846 44 54 -e-mail: [email protected]

Podatek rolny -Iwona Zdrzeniecka - Kowalska -tel.: 59 846 44 54 -e-mail: [email protected]

Płace, faktury -Renata Gaweł-Sałata tel.: 59 846 44 55 -e-mail: [email protected]

Windykacja należności z tyt. opłaty za "śmieci" -Marta Bartnik -tel.: 59 846 44 55 -e-mail: [email protected]

Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska -Jolanta Michałowska -tel.: 59 846 44 67 -e-mail: nieruchomoś[email protected]

Zarządzanie drogami -Anna Ochocka tel.: 59 846 44 51 e-mail: [email protected]

Gospodarka nieruchomościami -Regina Kania -tel.: 59 846 44 51 -e-mail: [email protected]

Gospodarka gruntami nierolnymi -Łukasz Gawęda -tel.: 59 846 44 45 e-mail: [email protected]

Gospodarka wodna Wycinka drzew -Andrzej Sałata -tel.: 59 846 44 45 -e-mail: [email protected]

Gospodarka odpadami komunalnymi -Mariusz Wilawer -tel.: 59 846 44 47 -e-mail: [email protected]

Kierownik Referatu Planowania Przestrzennego i Inwestycji -Adam Franczak -tel.: 59 846 44 57 -e-mail: [email protected]

Planowanie przestrzenne -Magdalena Morka -tel.: 59 846 44 65 -e-mail: [email protected]

Inwestycje -Adam Kallaur -tel.: 59 846 44 58 -e-mail: [email protected]

Inwestycje -Sylwia Żuchowska -tel.: 59 846 44 58 e-mail: [email protected]

Fundusze pomocowe -Mateusz Mikulski tel.: 59 846 44 39 -e-mail: [email protected]

Urząd Stanu Cywilnego -Z-ca Kierownika Iwona Szczot; Barbara Nadolska -tel.: 59 846 44 40 -e-mail: [email protected]

Ewidencja ludności Dowody osobiste -Barbara Nadolska -tel.: 59 846 44 40 -e-mail: [email protected]

Działalność gospodarcza Zezwolenia na alkohol -Magdalena Machała -tel.: 59 846 44 46 -e-mail: [email protected]

Zamówienia publiczne -Sylwia Stępień - tel.: 59 846 44 38 -e-mail: [email protected]

Oświata - Paulina Sowińska-Bodegwin -tel.: 59 846 44 38 - e-mail: [email protected]

Kadry - Dorota Sieradzka -tel.: 59 846 44 43 -e-mail: [email protected]

Inicjatywy społeczne -Małgorzata Wojciechowska - tel.: 59 846 44 37 - e-mail: [email protected]

Obrona cywilna Zarządzanie kryzysowe Ochrona przeciwpożarowa - Justyna Parus - tel.: 59 846 44 68 - e-mail: [email protected]

Radca prawny (wt, pt) - Waldemar Piastowski - tel.: 59 846 44 56

Gospodarka komunalna - Emilia Szatna - tel.: 59 846 44 47

Urząd Gminy Darłowo

Zwracamy się z prośbą o ograniczenie do niezbędnego minimum osobistych wizyt w Urzędzie Gminy Darłowo. Rekomendujemy załatwianie spraw w miarę możliwości na odległość za pomocą dostępnych środków komunikacji: telefonu, fax-u, poczty elektronicznej, platformy e-PUAP, itp. Lista telefonów kontaktowych oraz e-mail pracowników Urzędu Gminy Darłowo dostępna jest pod adresem: http://gminadarlowo.pl/?id=15

Jednocześnie informujemy, że czwartkowe przyjęcia petentów w sprawie skarg i wniosków w Urzędzie Gminy Darłowo zawieszone są do odwołania. Przyjęcia petentów zamieniono na czwartkowy dyżur telefoniczny Wójta Gminy Darłowo pod numerem telefonu 94 344 63 01 w godzinach od 9:00 do 12:00.

Rekomendujemy, aby w miarę możliwości dokonywać wszelkich wpłat oraz płatności podatków i opłat lokalnych za pomocą elektronicznych metod płatności, tak aby ograniczyć do minimum płatności gotówką w Kasie Urzędu Gminy Darłowo.

Zwracamy się z prośbą o ograniczenie do niezbędnego minimum osobistych wizyt w jednostkach organizacyjnych Gminy Darłowo. Rekomendujemy załatwianie spraw w miarę możliwości na odległość za pomocą dostępnych środków komunikacji: telefonu, fax-u, poczty elektronicznej, platformy e-PUAP, itp. Wykaz jednostek organizacyjnych Gminy Darłowo wraz z numerami telefonów kontaktowych dostępny jest pod adresem: http://ug.darlowo.ibip.pl/public/?id=204430

Jednocześnie informujemy, że wszystkie instytucje samorządowe pracują w niezmiennych godzinach i będą reagować na bieżąco w każdej sytuacji, która będzie tego wymagała. Jednocześnie zapewniamy, że pracujemy w normalnym trybie, bez zbędnych przejawów paniki. Wszelkie podjęte działania są wyłącznie działaniami profilaktycznymi wobec czego prosimy Mieszkańców o zachowanie spokoju. Będziemy Państwa informować o dalszych postanowieniach bez zbędnej zwłoki.

Urząd Miejski w Darłowie

Arkadiusz Klimowicz, burmistrz Darłowa:

Urząd Miejski w Darłowie zdecydowanie ogranicza możliwość osobistego załatwiania spraw w budynku urzędu. Od dnia 13 marca 2020 r (piątek) do odwołania:

- Interesanci będą przyjmowani wyłącznie w sprawach pilnych w punkcie obsługi w URZĘDZIE MIEJSKIM W DARŁOWIE od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 12:00

- Obsługa w kasie urzędu i w Urzędzie Stanu Cywilnego prowadzona będzie z zachowaniem szczególnej ostrożności (osoby przyjmowane pojedynczo i tylko w nagłych sytuacjach)

- korespondencja urzędowa dostarczana będzie wyłącznie pocztą
APELUJEMY o załatwianie wszelkich spraw na odległość - za pomocą dostępnych środków komunikacji (telefon, internet).

DANE KONTAKTOWE:

URZĄD MIEJSKI W DARŁOWIE
Plac Tadeusza Kościuszki 9
76-150 Darłowo

tel. 94 314 22 23 do 26
faks 94 314 23 33
e-mail: [email protected]

e-PUAP (ZALECANY): www.obywatel.gov.pl

Pismo ogólne do podmiotu publicznego
(https://www.gov.pl/web/gov/wyslij-pismo-ogolne)

Urząd Gminy Malechowo

W związku z zagrożeniem zarażenia koronawirusem zwracamy się z prośbą do naszych klientów o maksymalne ograniczenie wizyt w urzędzie. Prosimy o załatwianie spraw w formie telefonicznej i mailowej. Polecamy o kontaktowanie się - o ile to możliwe - na odległość; za pomocą telefonu: 94 31 40 561, mailowo: [email protected] i za pomocą platformy e-puap.

Poniżej link przekierowujący do pobrania kart usług (dokumenty i wnioski):

http://ug.malechowo.ibip.pl/public/?id=200324

Ponadto prosimy o telefonicznie podawanie aktualnego odczytu wskazań wodomierza, co pozwoli na usprawnienie pracy i uniknięcie zagrożenia.

Starostwo Powiatowe w Sławnie

Ze względu na zagrożenie koronawirusem ogranicza się osobiste wizyty w urzędach! Sprawę w Starostwie Powiatowym w Sławnie można załatwić przez Internet lub telefonicznie: Adres email: [email protected]

Telefony kontaktowe:
Wydział Organizacyjno-Prawny 59 81064491
Samodzielne Stanowisko Pracy ds. Kadr 59 81064490
Wydział Finansów 59 81064451
Powiatowy Rzecznik Konsumentów 59 81064428
Samodzielne Stanowisko do Spraw Promocji 59 81064467
Wydział Edukacji i Spraw Społecznych 59 81064418
Wydział Dróg i Infrastruktury Powiatu 59 81064422
Wydział Architektury, Budownictwa, Rolnictwa i Ochrony Środowiska 59 81064427
Wydział Komunikacji i Transportu 59 81064407
Wydział Geodezji, Kartografii Katastru i Gospodarki Nieruchomościami 59 81064465
Powiatowy Zespół Orzekania o Niepełnosprawności 59 81064417

Wyłącznie w sprawach pilnych Starostwo Powiatowe w Sławnie przyjmuje interesantów od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 15:30 poprzez Biuro Obsługi Interesanta. Zakaz kontaktu bezpośrednio z pracownikami wydziałów.

Czy w Sławnie Wierni idą na niedzielne Msze Św.? [ZDJĘCIA] -...

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Dziennik Zachodni / Wielki Piątek

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na slawno.naszemiasto.pl Nasze Miasto