3 z 6
Poprzednie
Następne
Gry, na które czekaliśmy latami, a okazały się rozczarowaniem. 5 tytułów, które nie spełniły wysokich oczekiwań graczy
Dungeon Keeper Mobile
Za tę grę ktoś powinien oficjalnie przeprosić wszystkich fanów marki. Mobilna odsłona Dungeon Keepera miała być powiewem świeżości i długo wyczekiwanym następcą “dwójki”.
Electronic Arts wydało jednak zwyczajną maszynę do zarabiania pieniędzy, plując na wspaniałych poprzedników. W pozornie darmowej grze, aby wykonać jakikolwiek postęp, za wszystko trzeba zapłacić wewnętrzną walutą, kosztującą prawdziwe pieniądze.
W przeciwnym wypadku na wykonanie każdej akcji trzeba czekać od kilku do kilkudziesięciu godzin. Aby pokonać innych graczy w walce, nie ma mowy o zwycięstwie bez posiadania umocnień, które oczywiście trzeba kupić za gotówkę. Tragedia.