W 2014 roku kalendarz nawiązuje do kampanii „pragnienia i potrzeby”. W każdym miesiącu pojawia się jedna osoba związana z drogerią. Przedstawia poszczególne działy drogerii np. kosmetykę kolorową, perfumy, akcesoria do kąpieli, a nawet preparaty piorące i ściereczki.
Pierwsza łodzianka swoją stylizacją nawiązuje do działu drogerii z biżuterią. Kolejna kreacja to zupełna nowość. Na karcie kalendarza z czerwca zaprezentowano przyszłą mamę pozująca w ciąży, a jej ubiór wykonano z artykułów dostępnych w dziale matki i dziecka.
To nie wszystkie zmiany, ponieważ po raz pierwszy pojawia się też mężczyzna. Pan pracujący w łódzkim centrum logistycznym występuje w kreacji związanej z działem męskim.
Wszystkie stylizacje, nakrycia głowy zostały wykonane wyłącznie z użyciem produktów dostępnych w drogeriach Rossmanna. Futurystyczne kreacje uszyto ze ściereczek, zaś gorsety wykonano z opakowań po środkach piorących.
Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?