Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Powiat sławieński: Plebiscyt - Mistrzowie Urody 2015 - ZGŁOŚ KANDYDATA [świetne nagrody]

Tomasz Turczyn
FOT.NM
Znasz dobrego i sympatycznego fryzjera, fryzjerkę lub kosmetyczkę? Korzystasz z usług zakładu fryzjerskiego lub studia urody, który chcesz polecić innym? Zgłoś kandydatów do plebiscytu Mistrzowie Urody 2015.

To już druga edycja wielkiej akcji „Dziennika Bałtyckiego” organizowanej wspólnie z Targami Kosmetycznymi i Fryzjerskimi URODA, które są największym wydarzeniem w branży fryzjerskiej i kosmetycznej w północnej Polsce. W tym roku nasi Czytelnicy ponownie wybiorą najpopularniejszych fryzjerów i kosmetyczki oraz najlepsze salony fryzjerskie i studia urody na Pomorzu. Plebiscyt jest prowadzony osobno w Gdańsku, Gdyni, Sopocie, Rumi i różnych powiatach na Pomorzu.

Ubiegłoroczna edycja plebiscytu cieszyła się wielkim zainteresowaniem. Nasi Czytelnicy chętnie najpierw nominowali kandydatów, a później oddawali na nich głosy. W tym roku fryzjerzy i kosmetyczki z naszego powiatu znów stają na starcie plebiscytu. Nagrody i wyróżnienia przyznają im Ci, których zdanie jest najważniejsze, czyli ich klienci.

Wielki finał na Targach URODA

Wszyscy zwycięzcy z każdego miasta i powiatu spotkają się na głównej scenie podczas Targów Kosmetycznych i Fryzjerskich URODA, które 3 i 4 października odbędą się w centrum wystawienniczo-kongresowym AMBEREXPO w Gdańsku. Tam zostaną wręczone nagrody oraz dyplomy dla Fryzjera lub Fryzjerki Roku, Kosmetyczki Roku, najlepszego w tym roku Salonu Fryzjerskiego oraz Studia Urody.

Czekają cenne nagrody

Na najpopularniejszych fryzjerów lub fryzjerki i kosmetyczki czekają dwuosobowe zaproszenia na pobyty w hotelu z pakietem SPA. Zdobywcy drugich i trzecich miejsc otrzymają dwuosobowe bilety na imprezę kulturalna w Trójmieście.

Dodatkowo Kosmetyczki Roku otrzymają zaproszenia na odbywający się przy Targach URODA Ogólnopolski Kongres Wizażystów poświęcony profesjonalnemu makijażowi ślubnemu. Uczestnictwo w wykładach i warsztatach prowadzonych przez profesjonalistów będzie potwierdzone oficjalnym certyfikatem. Kongres jest organizowany we współpracy z Europejską Akademią Estetyki Artystycznej Jolanty Wagner.

Salony urody i zakłady fryzjerskie, które zdobędą najwięcej głosów, będą mogły skorzystać z kampanii reklamowych na łamach „Dziennika Bałtyckiego” i w serwisach www.dziennikbaltycki.pl i www.naszemiasto.pl o wartości 2000, 1500 i 1000 zł.

W czasie trwania plebiscytu liderzy rankingów będą prezentowani w gazecie i w internecie. Dla wszystkich kandydatów przygotujemy ulotki i plakaty, które pomogą im walczyć o głosy ich klientów.

Zgłoś swoich kandydatów

Zapraszamy Czytelników do nominowania fryzjerów i fryzjerek, kosmetyczek oraz salonów do udziału w plebiscycie. Zadzwoń lub wyślij SMS pod nr. tel. 797 001 067 albo prześlij e-mail na adres: [email protected]. W treści zgłoszenia należy podać imię i nazwisko kandydata lub nazwę salonu fryzjerskiego albo studia urody oraz w miarę możliwości telefon kontaktowy lub adres. 

Głosowanie rozpocznie się 4 września. Zapraszamy.

Oto kategorie plebiscytowe - głosowanie w każdej jest prowadzone osobno:

- Najpopularniejszy Fryzjer / Fryzjerka
- Najpopularniejsza Kosmetyczka
- Najlepszy Zakład Fryzjerski
- Najlepsze Studio Urody

NAGRODY

W kategorii ZAKŁAD FRYZJERSKI
Zwycięzca:

- dyplom wręczany na scenie podczas gali Targów URODA
- redakcyjna prezentacja w tygodniku i w internecie
- wymienienie w artykule w całym nakładzie „DB” podsumowującym plebiscyt
- kampania reklamowa (tygodnik, DB, internet) o wartości 2000 zł

II miejsce
- dyplom
- krótka prezentacja w tygodniku przy podsumowaniu plebiscytu
- kampania reklamowa (tygodnik, DB, internet) o wartości 1500 zł

III miejsce
- dyplom
- krótka prezentacja w tygodniku przy podsumowaniu plebiscytu
- kampania reklamowa (tygodnik, DB, internet) o wartości 1000 zł

W kategorii STUDIO URODY
Zwycięzca:

- dyplom wręczany na scenie podczas gali Targów URODA
- redakcyjna prezentacja w tygodniku i w internecie
- wymienienie w artykule w całym nakładzie „DB” podsumowującym plebiscyt
- kampania reklamowa (tygodnik, DB, internet) o wartości 2000 zł

II miejsce
- dyplom
- krótka prezentacja w tygodniku przy podsumowaniu plebiscytu
- kampania reklamowa (tygodnik, DB, internet) o wartości 1500 zł

III miejsce
- dyplom
- krótka prezentacja w tygodniku przy podsumowaniu plebiscytu
- kampania reklamowa (tygodnik, DB, internet) o wartości 1000 zł

W kategorii FRYZJER / FRYZJERKA
Zwycięzca:

- dyplom uroczyście wręczany na scenie podczas gali Targów URODA
- redakcyjna prezentacja w tygodniku i w internecie
- voucher na pobyt w hotelu

II miejsce

- dyplom
- prezentacja w tygodniku
- bilety na imprezę (wkrótce potwierdzimy dokładnie)

III miejsce:
- dyplom
- prezentacja w tygodniku na podsumowanie plebiscytu
- bilety na imprezę (wkrótce potwierdzimy dokładnie)

W kategorii KOSMETYCZKA
Zwycięzca:

- dyplom uroczyście wręczany na scenie podczas gali Targów URODA
- redakcyjna prezentacja w tygodniku i w internecie
- voucher na pobyt w hotelu

II miejsce

- dyplom
- prezentacja w tygodniku
- bilety na imprezę (wkrótce potwierdzimy dokładnie)

III miejsce:
- dyplom
- prezentacja w tygodniku na podsumowanie plebiscytu
- bilety na imprezę (wkrótce potwierdzimy dokładnie)

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Co dalej z limitami płatności gotówką?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na slawno.naszemiasto.pl Nasze Miasto